Újabb ügyfélbarát szolgáltatás a Polgármesteri Hivatalnál
Legfrissebb

- E.ON-csoport fejlesztések

- Újra ifjú fizikusok a múzeum táborában

- Aszódi: a munkával a nyáron sem pihenünk

- Paks II.: létesítési engedélykérelem, atomenergetikai szakjogász képzés

- Nem lesz változás a tanév hosszában

- Népszavazáson utasították el Madocsán a kavicsbánya nyitását

- Paksi részvétellel holnap kezdődik a regatta Siófokon

- Balesetmentesen, biztonságosan és gazdaságosabban működik az RHK Kft

- Az atomerőmű azonnal képes a műszaki hibák elhárításra

- Teljesítménycsökkenés az 1. blokkon

- Az üzemanyag útját ismertették

- Az atomenergia fontos eszköz az éghajlatváltozás elleni küzdelemben

Atomenergia
Paks
Közélet
Kultúra
Sport


Újabb ügyfélbarát szolgáltatás a Polgármesteri Hivatalnál

2017. október 19. 09:47:02  nyomtatási kép
 

Paks, 2017. október 19., csütörtök (PAKS-PRESS) - Újabb könnyítést vezetett be az ügyintézésben a paksi Polgármesteri Hivatal, mely igazodva a kor követelményeihez és az informatika nyújtotta lehetőségekhez - arra törekszik, hogy segítséget nyújtson a lakosságnak a hatékony tájékoztatásban, a minél kényelmesebb és gyorsabb ügyintézésben.

 

Erről, Szabó Péter polgármester újságírókat tájékoztatva elmondta, hogy a paksi Polgármesteri Hivatal az ügyfélbarát szolgáltatását október 11-től vezette be, az ügyitézést teszik könnyebbé, a város megújult honalapja segítségével. Már korábban, az elektronikus közigazgatás bevezetésének egyik első lépése volt, hogy elérhetővé váltak a lakosság tájékoztatás internetes felületei, láthatóvá váltak a felújítások, vagy éppen a képviselő-testület testület írásbeli anyagai, és más közérdekű adatok.

 

- Az új részben most elektronikus közigazgatáshoz kapcsolódó lehetőségek nyíltak meg, az ügyfélnek nem kell bejönni, vagy telefonálni, olyan alkalmazást hoztak létre, amely segítségével otthon, a számítógépen lehetséges az ügyfélfogadásra történő időpontot igénylő bejelentkezés – mondta el a polgármester.

 

A változás egyelőre az igazgatási osztályt – kiemelten az anyakönyvvezetést – érinti. Itt többek között a működési engedéllyel, a hatósági bizonyítvánnyal kapcsolatos teendők intézhetők, de itt adják ki az igazolást a felsőoktatásban nyújtott szociális támogatáshoz és az élettársi kapcsolat elismeréséhez, valamint a hulladékszállítási kedvezményhez is. Itt kell jelentkezni birtokháborítási ügyekben, a talált tárgyakkal és az állampolgársággal összefüggő feladatokkal. Végül ide tartoznak a születéssel és az elhalálozással kapcsolatos kérdések is.

 

A számítógépes használathoz egy regisztrációra van szükség a paks.hu –n. A HIVATAL fülre kattintva, majd az ügyintézés – időpontfoglalás menüpontot választva a regisztrációhoz nevet, e-mail címet (ahová a regisztrációról szóló értesítés érkezik) valamint telefonszámot kell megadni, utóbbi a kapcsolattartáshoz lehet szükséges. A lefoglalt időpontra érkezőknek az információs pultnál kell jelentkezni. A rendszer 30 percet szán egy ügyfélre, és 10 perc késést tud tolerálni.

Szabó Péter hozzátette, 2018 januárjától fokozatosan kiterjesztik ezt a lehetőséget más terültekre is, ügyfél azonosítóval belépve mód nyílik majd egyes dokumentumok benyújtására is.


Képünkön: Még hagyományos módon várakoznak emberek a Polgármesteri Hivatal aulájában. Erre egyre kevésbé lesz szükség a későbbiekben. Fotó: Paks-Press – Kiss G. Péter. +++


FACEBOOK

Paksi Atomerőmű