
- Összefoglaló, 2021. január 27.
- Biztonságosan üzemel a Paksi Atomerőmű a járványidőszakban is
- Összefoglaló, 2021. január 26.
- Alig volt hatással a járvány az áramfogyasztásra
- Összefoglaló, 2021. január 25.
- Atomerőmű: tanulságos és eredményes év volt
- Összefoglaló, 2021. január 22.
- Összefoglaló, 2021. január 21.
- A Hivatal készséggel állt az újságírók rendelkezésére
- Összefoglaló, 2021. január 20.
- Összefoglaló, 2021. január 19.
- Bölcsőde és óvoda alapkőletétele Gerjenben
- Biztonságosan üzemel a Paksi Atomerőmű a járványidőszakban is
- Alig volt hatással a járvány az áramfogyasztásra
- Atomerőmű: tanulságos és eredményes év volt
- Összefoglaló, 2021. január 27.
- Összefoglaló, 2021. január 26.
- Összefoglaló, 2021. január 25.
- Gerjen: a vírus nem állíthatja le a kapcsolatokat
- Nem nyert a Paks a stadionavató mérkőzésen
- Negyven éves az Atomerőmű Sportegyesület
Megnyitott a PIP Nonprofit KFT Információs Központja
(PAKS-PRESS) Paks, 2020. június 16., kedd – 2020. június 15-én megkezdte működését a PIP Nonprofit KFT Információs Központja a Városi Könyvtár szomszédságában.
A központ elsősorban a Paks II. beruházására érkező külföldi munkavállalókat és családtagjait várja szolgáltatásaival, de emellett a külföldi és belföldi látogatók számára is biztosít turisztikai információt.
Az iroda tevékenysége két részre tagolódik; egyrészt az atomerőmű építése során – minden bizonnyal hosszabb ideig – életvitelszerűen itt élő harmadik országbeli munkavállalók és családtagjaik kaphatnak közvetlen segítséget a beilleszkedéssel, a szolgáltatások igénybevételével és a hivatalos ügyek intézésével kapcsolatban, másrészt információt nyújt a belföldről vagy külföldről a térségünkbe érkező látogatóknak, elsősorban a turisztika területén.
A központ munkaszervezetéhez tartozik a front office – ahol a munkatársak személyesen fogadják az érdeklődőket nyitvatartási időben – és a diszpécserszolgálat, amely majd ingyenesen hívható zöldszámmal rendelkezik és a tervek szerint 0-24 órás elérhetőséggel áll az ügyfelek rendelkezésére. A diszpécserek magyar, orosz és angol nyelven adnak tájékoztatást.
A sokrétű szolgáltatást biztosító központot – európai uniós pályázat segítségével – valósította meg a PIP Közép-Duna Menti Térségfejlesztési Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
(Paks-Press Fotó: Kiss G. Péter.) +++