PAKS-PRESS – Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program kategóriában Városmarketing Gyémántdíjat nyert Paks önkormányzata 2022-ben, az elismerést egy sajtótájékoztatón mutatták be a Városházán, hétfőn. A tájékoztatón elhangzott: a díjazott pályamunkában az Atomcity Brand és az önkormányzat közötti kooperációt mutatták be.
Ez a 2022-ben elnyert elismerés sorrendben Magyar Marketing Szövetség kilencedik díja, nyolc éven keresztül a város minden évben pályázott, a nyolc pályzatban kilenc díjat érdemelt ki Paks, minden évben más kategóriában. Az elmúlt években például a város zöldítési programjában a zöldbuszokkal, a faültetéssel, városnapi rendezvényekkel volt eredményes.
– Egy országos szervezet, most kapott, támogató elismerése után az atomcity brand arculatfejlesztési együttműködést városveztőként is fontosnak tartom, folytatni kívánjuk ezt a munkát, amelyben meg tudjuk mutatni értékeinket – fogalmazott újságírók előtt Szabó Péter polgármester. Hozzátette: korábbi, eredményes együttműködést olyan projektek jellemzik, mint a baba vagy a ballagási csomagok.
Galazek Viktória Tourist Info irodavezetője, az Atomcity márkamenedzsere idézte a most elnyert oklevél indoklását, amely szerint a 2022-es pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által szinvonalasnak értékelt városmarketing tevénykenységet ismerték el, az oklevelet Paks Önkormányzata részére állították ki.
A Városmarketing Gyémánt Díj pályázat díjkiosztó ünnepsége a marketing szakma legnagyobb eseményének számít, az elismeréseket a Marketing Summit Hungary Várkertbazárban tartott rendezvényén adták át, szeptember 15-én. +++
Képünkön: Galazek Viktória Tourist Info irodavezetője, az Atomcity márkamenedzsere és Szabó Péter polgármester sajtótájékoztatón jelentették be, hogy marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program kategóriában Városmarketing Gyémántdíjat nyert Paks önkormányzata.
Paks-Press Fotó: Kiss G. Péter.
PAKS-PRESS 2022. szeptember 19., hétfő 18:40. +++